חברת לגו יוצרים אירוע, מתמחה בתוכן חוויתי ובאטרקציות ייחודיות לאירועים.

נשמח לבנות לכם קונספט והצעת מחיר לכל אירוע.

A A A

 מחפשים תוכן לפסטיבל איכות הסביבה ? פסטיבל אקולוגי ? פסטיבל עם סממנים של איכות סביבה

חברת לגו יוצרים אירוע מזינה אתכם לחוויה שכולה פסטיבל מיחזור עם פארק שעשועים אקולוגי , הכולל מגוון של מתקני שעשועים ממוחזרים אשר עוצבו משימוש חוזר בחומרים שונים .

כמו כן בפסטיבל סדנאות הפעלה וסדנאות יצירה ממוחזרות המתמקדות בשימוש חוזר של חומרים שונים אותם אנו רגילים לזרוק בסוף יום לפח האשפה .

אז חשבתם פעם איך זה להתנדנד בנדנדה מחודשת? שיוצרה מחומרים ממוחזרים? חשבתם איך זה להרגיש חוויה משפחתית מהנה ומלאה, בפארק ירוק ובו מתקני שעשועים לכל הגילאים, כולם מעוצבים מחומרים שמוחזרו, או משימוש חוזר במוצרים? 

מהיום ניתן ליהנות מבלי לפגוע בסביבה. פארק שעשועים אקולוגי מיוחד, המפעיל בנוסף למתקנים גם סדנאות ירוקות לקטנים ולגדולים, הוא החוויה המשפחתית בכל עונה עבור כל משפחה.

סביבה ירוקה

בשנים האחרונות עלתה המודעות לאיכות הסביבה בארץ ובעולם, ואנשים רבים מתגייסים למען איכות הסביבה ולמען הצורך לדאוג לצמצום הפסולת וזיהום האוויר. 

לשם כך החלו ליישם את שיטות המיחזור השונות, והשימוש החוזר במוצרים משומשים בתחומי חיים שונים – החל במפעלים גדולים ומשרדי ממשלה, ועד לפחי המיחזור ליד כל בית, ובאפשרויות להשתמש במוצרי יד שנייה או מוצרים משומשים, במקום להשליך אותם. הצורך והחשיבות בשמירה על הסביבה, הביאה יוצרים מוכשרים לבנות פארק אקולוגי מיוחד שמטרתו שמירה על הסביבה וצמצום הזיהום.

פארק אקולוגי - נהנים עם המשפחה ושומרים על הסביבה

אז מהו בעצם פארק השעשועים האקולוגי? קבוצת 'גראז' בז' ', הכוללת את האמנים : אמיר וויזר, בן קבלי ובריג'יט קרטייה, בשיתוף עם חברת ההפקות 'לגו יוצרים אירוע', הקימו לונה פארק שעשועים אקולוגי ייחודי לכל המשפחה, הראשון מסוגו בעולם! האמנים עיצבו את המתקנים באופן מיוחד, ותוך שימוש חוזר במוצרים ובחומרים ממוחזרים. באופן הזה תרם הפארק לאיכות הסביבה ולצמצום הפסולת. 

הפארק, כאמור, נבנה כולו מחומרים ממוחזרים, ומשימוש חוזר של מוצרים ישנים ומשומשים, ומעניק חוויה ירוקה ומהנה לכל המשפחה. בתוך הפארק ממוקמים חמישה עשר מתקנים שונים המותאמים לכל גיל ומגדר, ומאפשרים שעות של כיף וקסם.

סדנאות ירוקות בפארק

מלבד המתקנים הייחודיים והאטרקטיביים, בתוך הפארק עצמו מתקיימות גם סדנאות ירוקות הכוללות שימוש בחומרים טבעיים שאינם פוגעים בסביבה, או שימוש חוזר במוצרים מלאכותיים משומשים (כגון פקקי מתכת, בקבוקי פלסטיק, קרטוני ביצים, גלילי נייר טואלט, פחיות משקה וקופסאות שימורים ועוד). מבחר הסדנאות הירוקות כולל: בניית מובייל אצטרובלים, חריזת שרשראות צדפים, הכנת מנורות לילה מבקבוקי פלסטיק, בניית מובייל פעמונים מקופסאות שימורים, סדנאות להכנת שבשבות מחומרים ירוקים, הכנת חנוכיות מפקקי פלסטיק, הכנת לוחות מודעות משאריות עץ ועוד.

אירועים מיוחדים בפארק האקולוגי

חברות הייטק וחברות שונות רואות לנכון את השימוש באירועים ירוקים כמנוף לחינוך לדורות הבאים ואף הן מצאו לנכון להפוך אירוע חברה לעוד מנוף ליצירת עולם ירוק יותר . 

אירועי חברה כמו יום גיבוש לעובדים או אירועי קידום מכירות.