חברת לגו יוצרים אירוע, מתמחה בתוכן חוויתי ובאטרקציות ייחודיות לאירועים.

נשמח לבנות לכם קונספט והצעת מחיר לכל אירוע.

A A A

כדי לנהל את החברה או הארגון שלכם בצורה יעילה ומוצלחת, חשוב להשקיע בעובדים שלכם. עובדים מרוצים יפגינו את הערכתם בעבודה טובה יותר, יצירת קשר וזיקה למקום העבודה, ויהיו פרודוקטיביים יותר. 

ימי גיבוש ואירועים לחברות הם הזדמנות מעולה לפנק את העובדים, לפרגן להם, ולהעניק להם יום חוויתי שהוא רק עבורם. 

מדוע לערוך אירוע?

כאמור, ימי גיבוש ואירועים שונים נועדו כדי לפרגן לעובדים ולהעניק להם יום חווייתי המשפר את הקשר של העובדים עם ההנהלה, ומעלה את שביעות הרצון של העובדים בנוגע למקום עבודתם. 

אירועים אחרים מיועדים לקהל הרחב וגם לעובדים. אירועים מהסוג הזה מתקיימים כאשר החברה למשל משיקה מוצר חדש, עורכת כנס בנושא רלוונטי וכד'.

יום גיבוש ואירועי חברה – כחלק מתדמית החברה

קיומם של ימי גיבוש ואירועים לחברות משרת גם את יחסי הציבור של החברה ומעצב את התדמית שלה בעיני העובדים וגם כמובן בעיני הקהל הרחב. לכן כאשר מתכננים אירוע חשוב מאד לתכנן אותו כראוי, ולהקפיד גם על הפרטים הקטנים.

יש מי שמתכנן עבורכם 

כדי שיום גיבוש או אירוע של החברה ייצא מהכוח אל הפועל, חשוב לתכנן אותם היטב, החל בקביעת התאריך ועד אחרון הכיסאות באירוע. בשביל זה הכל חייב להיות מתואם ומסונכרן, באופן המדויק ביותר. לא תמיד לחברה עצמה יש את האפשרות להתמודד עם הפקה כזו, בייחוד אם מדובר בהפקה גדולה ומושקעת, עבור חברה גדולה עם הרבה עובדים. אי לכך, חשוב לפנות לחברה מקצועית העוסקת בהפקת אירועים וימי גיבוש מהסוג הזה, כדי שתוכל לתכנן עבורכם את האירוע באופן הטוב ביותר. 

תהליך תכנון והפקת האירוע מתרחש כמובן במשותף עם החברה עבורה נערך האירוע, ביחד עם החברה המפיקה את האירוע. נציגים מטעם שתי החברות נפגשים ובונים את האירוע או את יום הגיבוש, יום הכיף , כנס לקוחות , אירועי שוברי שיגרה , ימי כיף למשפחות וכו על פי הצרכים, הרצונות, ההתאמות והיכולות של החברה המזמינה. 

איך מתכננים ומפיקים בסופו של דבר את האירוע? בעזרת הרבה לוגיסטיקה, תיאומים מול הספקים השונים – חברות הקייטרינג , מהנדסי בטיחות חשמל וקונסטרוקציה , מעצבי האירוע , מיתוג האירוע , חברות בינוי והפקה והרשימה מתארכת בהתאם לאופי האירוע . כאשר בוחרים בחברת הפקת אירועים איכותית וטובה, אפשר להיות רגועים. חברה כזו דואגת לכל הפרטים הקטנים, ומפיקה אירוע ברמה גבוהה.

סגנונות שונים לאירועים וימי גיבוש

ימי גיבוש ואירועים לחברות יכולים להיות במגוון נושאים וסגנונות. להלן כמה דוגמאות מוצלחות לסגנונות שונים של ימי גיבוש ואירועים:

- אירוע קונספט בנושא מסוים: למשל אירוע בנושא ערב קזינו, ערב בסגנון תחנות יריד , קרנבל ,קרקס , אלף לילה ולילה , פול מון פארטי , אירועי בריאות , יום ספורט אירוע סתלבט רגיעה (יוגה, מדיטציה וכדו') , לילה לבן במדבר , אירוע אקסטרים , גיבושי מנהלים סדנאות ODT , ערב מערב פרוע , מופע בסגנון אחד נגד 100 לכל הנוכחים עד 1000 שלטים אלחוטיים , נשף מסכות ועוד ..

- אירועי גיבוש הכוללים ראפטינג , רכיבה על סוסים, מסלולי ג'יפים, גיבוש בסגנון המירוץ למיליון , מירוץ ופעילות עם סגאווי , גיבוש ביער בסגנון הישרדות , פעילויות אקסטרים

- אירוע בטבע – סיור, בישול בשטח וכו'. 

- יום ספורט לעובדים.

- אירוע בקונספט תוכניות בישול מאסטר שף ביער או במשרדי החברה 

- חוויה מדברית הכוללת טיול אור ירח , סיורי גמלים , חוויה בדואית באמצע המדבר

הסגנונות השונים מותאמים לחברה ולסוג האורחים באירוע, כאשר סגנון האירוע נבחר על ידי מנהלי החברה או הארגון שהזמינו את האירוע, ביחד עם ייעוץ של חברת ההפקה.

מה חשוב לדעת כשמתכננים אירוע או יום גיבוש בחברה?

לפני שמתכננים את האירוע יש לאפיין את החברה והעובדים בה. אם מדובר בחברה גדולה עם הרבה עובדים, חשוב לבחור באירוע שיהיה פחות או יותר מתאים לכולם. ספורט אתגרי למשל לא בהכרח יתאים לכל המשתתפים. אם מדובר בחברה קטנה ומשפחתית, אפשר לבחור באירוע שיהיה יותר ספציפי. 

אל תהססו להגביל את עלות האירוע. אירועים יכולים להסתכם בעשרות אלפי שקלים ולא תמיד קיימת אפשרות לחברה להוציא סכומים לא מבוטלים של כסף. חברת הפקות יכולה לסייע לכם לחסוך באמצעות בחירת הפעילות, המקום והאטרקציות המתאימים ליכולות של החברה. 

וודאו כי האירוע מתקיים בזמן המתאים לחברה מבחינת עומס או לחץ של עבודה. נסו לחפש תאריך בו קיימת רגיעה במחזור העבודה האינטנסיבי ורוב העובדים יכולים לצאת ליום גיבוש או לאירוע מיוחד בראש שקט. 

כדאי גם לחשוב על הכיבוד והארוחות: האם כדאי להזמין קייטרינג, או לקחת את העובדים למסעדה ? ואולי לקיים את האירוע בכלל באולם או בבית מלון שבו ממילא מגישים מנות? 

כמו כן, חשוב מאד לוודא כי קיימים כל האישורים לקיום האירוע: אישורי אבטחה ובטיחות, אישור לסגירת המקום במידת הצורך, ליווי מתאים וכו'.

כל חברה מורכבת מההון האנושי שלה שהרי ההון האנושי הוא העובדים , כאשר לכל עובד מצטרפת בדרך כלל המשפחה כחלק בלתי נפרד מההון האנושי הכולל של החברה . 

ולכן אירועים המשלבים את בני המשפחה הן נחלת הכלל של לא מעט חברות במשק המעוניינות להפוך את האירוע המגבש של החברה לפלטפורמת חיזוק הקשר המשפחתי הרחב מול הארגון בו העובד עובד .

ולכן ימי כיף בחוף ים , ימי כיף בבריכה , יום כיף בפארק מים , יום כיף בלונה פארק או בסופרלנד או בכל מקום אליו ניתן להביא מתקני שעשועים , מתקני מים , מתקני אקסטרים שהופכים כל מדבר שומם לפארק חווייתי של אטרקציות המתאימות לפי חתך גילאים.

כמו אירועי ילדי כיתה א,

ארגונים המעוניינים לחגוג את עלייתם של ילדי כיתה א למעמד מיוחד , באמצעות אירוע מיוחד לילדים עם דגש וחווייה של עלייה לכיתה א

אירועי חגים - נשף פורים , מסיבת תחפושות לעובדים , אירוע קונספטואלי סביב חג פורים , אירועים במשרדי החברה, 

אירועי חנוכה הכוללים השכרת אולם והצגת חנוכה מהמוכרות ביותר בשילוב תוכן חווייתי משלים כדוגמת: הולכי קביים ודמויות שטח לקבל פנים , עיצוב המקום ומיתוגו , אטרקציות כדוגמת מתקנים מתנפחים , עמדות פלייסטיישן , עמדות צילום , פינות משחק וסדנאות יצירה מתאימות לאופי האירוע.